Verzendinformatie
Dit verzendbeleid geldt voor de landen: Nederland en België
Leveringsgegevens
Hieronder vindt u de gemiddelde levertijd voor al onze pakketten:
Wij verwerken bestellingen dagelijks tot 17:00 (GMT+01:00) Centraal Europese Standaard Tijd (Amsterdam)
Verwerkingstijd 1-2 dagen, levering: ma t/m vr
Verzendtijd 5-9 dagen, levering: ma t/m vr
De genoemde levertijden zijn een gemiddelde opgesteld vanuit levertijden uit het verleden. De genoemde levertijd bieden geen garantie. Houd er rekening mee dat we het, net als veel andere online winkels, erg druk hebben en dat er vertragingen kunnen optreden. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken.
We werken samen met de volgende verzendpartners:
- DHL
- FedEx
- PostNL
- Bpost
Verzendkosten
Al onze producten worden 100% gratis bij jou thuisbezorgd. Er is ook geen minimale bestelhoeveelheid vereist.
Heb je de perfecte look gevonden op onze website? Dan wil je er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen we ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.
Neem per e-mail contact met ons op als je vragen hebt over wanneer je bestelling wordt verzonden. Ons serviceteam helpt je graag verder.
Annuleringsbeleid
Klanten kunnen hun bestelling binnen 30 minuten na het plaatsen annuleren. Na 30 minuten wordt de bestelling verwerkt en klaargemaakt voor verzending, en is annulering niet meer mogelijk. Als je je bestelling wilt annuleren, doe dit dan binnen dit tijdsbestek door contact op te nemen met onze klantenservice support@levoire.nl. Na de 30 minuten is annuleren niet meer mogelijk en moet je wachten tot je je bestelling hebt ontvangen om het retourproces te volgen.
Foutieve adresgegevens
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat de verzendinformatie correct en volledig is bij het plaatsen van een bestelling. Wij zijn niet aansprakelijk voor verloren of vertraagde pakketten als gevolg van foutief ingevoerde adresgegevens. In het geval dat een levering niet kan worden voltooid vanwege incorrecte adresgegevens, zullen de door ons gemaakte verzendkosten worden afgetrokken van het terug te betalen bedrag. Daarnaast kunnen er administratiekosten tot €10 in rekening worden gebracht voor de verwerking van de terugbetaling. Als je als klant ervoor kiest om je bestelling opnieuw te laten verzenden na het doorgeven van de juiste adresgegevens, ben je verantwoordelijk voor de verzendkosten en eventuele administratiekosten die van toepassing zijn voor het opnieuw versturen van de bestelling.
Niet afgehaalde of geweigerde pakketten
Indien een pakket niet wordt opgehaald bij het afhaalpunt of door de consument wordt geweigerd, wordt het automatisch naar ons geretourneerd. In dat geval kunnen wij administratie- en retourverwerkingskosten in rekening brengen. Deze kosten bedragen €15 en worden afgetrokken van het bedrag dat u ontvangt bij terugbetaling van uw bestelling.
Toelichting:
De kosten omvatten de verzendkosten voor de retourzending en administratieve verwerking van het geretourneerde pakket. Wij raden aan om een pakket altijd tijdig op te halen om extra kosten te voorkomen.
Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op:
E-mail: support@levoire.nl
Klantenservice: Maandag tot vrijdag van 8:00 tot 18:00